کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316511 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وال استریت می خواهد بداند که گوگل چگونه از هوش مصنوعی سود می برد؟

در عصر هیجان هوش مصنوعی، تعداد کمی از شرکت ها به اندازه گوگل از کلمه «هوش مصنوعی» استفاده کرده اند. اکنون، وال استریت می خواهد بداند که چگونه این فناوری هیجان انگیز را به دلار و سنت تبدیل خواهد کرد.

سوندار پیچای

«سوندار پیچای»، مدیر عامل شرکت «الفابت»، در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل در 10 می 2023 در ماونتن ویو، کالیفرنیا.

پیچای با اشاره به یوتیوب گفت که هوش مصنوعی عملکرد و سودآوری بهتری را برای تبلیغ کنندگان نشان می دهد و به آنها کمک بیشتری می کند. به عنوان مثال، این شرکت در حال کار بر روی ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد دارایی های رسانه ای خود را ایجاد کنند و به پیشنهاد فیلم برای سازندگان یوتیوب کمک کنند، که CNBC در ماه مه برای اولین بار گزارش داد.

پیچای همچنین گفت که هوش مصنوعی در محصولات و خدمات گوگل مانند جستجو، کروم و فروشگاه Google Play نیز نقش مهمی ایفا می کند. او گفت که این فناوری به گوگل کمک می کند تا محصولات خود را شخصی تر و مرتبط تر کند و تجربه کاربر را بهبود بخشد.

با این حال، وال استریت هنوز مطمئن نیست که گوگل چگونه می تواند از هوش مصنوعی برای افزایش درآمد خود استفاده کند. برخی از تحلیلگران معتقدند که هوش مصنوعی می تواند به گوگل کمک کند تا تبلیغات هدفمندتری را ارائه دهد و از این طریق درآمد بیشتری کسب کند. دیگران معتقدند که هوش مصنوعی می تواند به گوگل کمک کند تا محصولات و خدمات جدیدی ایجاد کند که می تواند به درآمدزایی کمک کند.

پیچای در مصاحبه خود با CNBC گفت که گوگل هنوز در مراحل اولیه توسعه هوش مصنوعی است. او گفت که این شرکت در حال سرمایه گذاری سنگین در هوش مصنوعی است و معتقد است که این فناوری می تواند به گوگل کمک کند تا در آینده رشد کند.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49777 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1402/08/09 تعداد مشاهده: 4863
سافت گذر